BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 28, 2009

Lawak Bangang 5 Bakti Class '09

Saya mempunyai beberapa rakan sekelas yang gemar membuat lawak yang sangat LAME.
lame-o-metre memang senantiasa ada di dalam kelas dan bacaannya meningkat setiap jam.

Beberapa lawak LAME yang dikemukakan dari satu hari ke hari yang lain :

Situasi 1
ADAM AMRI : Apakah tulang yang paling lawak?

NATASHA, ABU : Humerus.

BRYAN : damn lame lah wey

Situasi 2
ABU : Why Jordin Sparks died?

MADIHAH : *terpinga pinga sambil bermonolog dalaman, "bila pulak jordin sparks mati?" *

ABU : Because of No Air. (menjawab lawak sendiri)

Situasi 3
ABU : Ayah Pin suka menari tarian apa?

MADIHAH : Tarian Zapin

ABU : *kecewa sebab Madihah dapat jawab dengan cemerlang*

Situasi 4
Pada suatu hari peperiksaan penggal pertama tingkatan 5, saya pun cuba nak buat lawak lame yang telah dipengaruhi rakan-rakan lain.

NATASHA : Selain The Curve, class dinner nak buat dekat mana eh?

MADIHAH : Linear

ABU : *gelak terbahak-bahak sambil menggoncangkan bahunya yang comel molek*

get it get it? Gelak laaaa! kasihanilah saya yang cuba sedaya upaya nak buat lawak lame.

Ini merupakan sebahagian sahaja lawak lame yang telah dipaparkan. Terdapat beberapa lagi lawak lame oleh SHARINNA, dan lain lain tapi saya sungguh tidak mempunyai memori yang kuat seperti batu.
Akanku update lagi kalau rajin.
Sesiapa peminat SHARINNA di luar sana, tungguuuuuuuuu. *winks*

Oh ya, baru saya teringat, mengapa Cikgu Biology Kasturi sangat menyibuk kerana saya tidak pergi ke kelasnya pada hari Isnin lepas?
orang lain tidak hadir, saya yang dipersoal atas ketidakhadiran.

SELASA 24 Mac 2009
Situasi 1
TK LEONG (Cikgu Biology yang dihormati) : why you didn't come yesterday?

MADIHAH : I have another tuition lah cher.

TK LEONG : liar. that is just a reason from you. got two sessions what? why didn't come at 7.30pm?

MADIHAH : *terkedu sebentar dan berkata sendirian "aku nak solat maghrib la gi_a"*

Situasi 2
TK LEONG : okay I give you 10 minutes to complete this exercise on endocrine system.

yang lain pun kelam-kabut mengambil pen untuk menjawab latihan yang diberikan dengan mempunyai ilmu yang dipelajari pada hari semalam(Isnin 23 Mac)

MADIHAH : *dengan tidak mengetahui apa-apa, mata meliar ke rakan sebelah, FARAH aka FAR* awak, apa jawapan? kite tak tahu apa-apa.

TK LEONG : HAAAAA, see see, glancing around asking your friends. that's why. why didn't come yesterday?

MADIHAH : *cikgu ni tanya lagi apsal laaaa, sambil menjawab pertanyaannya di dalam hati, "tau la kau rindu aku"*

Adakah TK LEONG sangat mengambil berat tentang saya?
ataupun merindui? (tengah perasan jap, muahaha)
saya tahu cikgu hanya mengambil berat tentang pelajaran saya.
terima kasih banyak banyak.

12 comments:

farah abbas said...

haha, sharinna mmg champion when it comes to making lameness joke ever.


agak laaa, tk leong ade crush kat awk la.

Saiful Sufri said...

haha, mmg lame.
=0

sharinna. said...

ummmmm, kte tk byk buat lame jokes ok. ok ok OKAY??

Abu said...

Abu says:
bukan semua joke aku tu idea aku

"jangan sombong dalam blog, nescaya anda akan dicop kerek dengan stalker2 maha agung," said...

sumpah lame
ahaha

bdk usj 5/2 said...

lame.
da la perasan.

farah abbas said...

okayyy shar

Maganda.Diha. said...

shar : okay awakkkkkk okayyyy

bdk usj 5/2 : aik? asal tk letak nama? lame la kau ikhwa.

Anonymous said...

hooi... who is penyibuk? kick u.

TK LEONG

Maganda.Diha. said...

sape plak kat atas niii?
ni mesti abu

Anonymous said...

not abu.. the real TK LEONG.

Maganda.Diha. said...

kick me?
try la.
i'm a wushu girl! remember?
hahaa